torstai 27. tammikuuta 2011

Ranska - yllättävän lähellä

Muistatte varmaan kun kerroin aiemmin löytäneeni täydellisen ihonpuhdistusaineen.
Nyt tuubi alkoi olla aika tyhjillään ja minä ihmeissäni, mistä saan sitä lisää.
(Olin ostanut ensimmäisen purkkini kosmetologilta toisesta kaupungista, eikä jälleenmyyjiä Suomessa ole montaa.) Surffasin netissä aikani ja löysin sivut www.atmosphere-institut.fr
Näiltä ranskalaisilta sivuilta tilasin kaksi tuubia lemppariani ja päätin kokeilla myös saman sarjan kuorintaa. Hienoa oli, että tilaamani aineet olivat juuri sitä mitä pitikin. Toimituskin tapahtui nopeammin kuin olin odottanut.
Kuorintavoide tuntui kädenselälle ihanan viilentävältä ja tuoksu oli myös tässä aineessa minulle erityisen mieluisa, joskin erilainen kuin puhdistusaineessa.
Olen shoppailuihini tosi tyytyväinen. :)

Ei kommentteja: