perjantai 28. tammikuuta 2011

Itseni kaveri

Äitiysloma on muuttanut minua. Minusta on tullut lempeämpi itselleni.
Olen nyt antanut itselleni luvan olla rennosti, tehdä sitä mikä on mieluisaa. Käyn kävelemässä hissunkissun ulkona auringon paisteessa Magnuksen kanssa, neulon, kiertelen kaupungilla, luen blogeja. Minusta on ihan mukavaa olla yksin kotonakin kun iskä on töissä. Pidän telkkarin ja radion mieluiten kiinni. Olen lopettanut suorittamisen.
Ajattelen synnyttämistä paljon, mutta siihen liittyvät ajatukset ovat rentoutuneita. Olen mielessäni siirtänyt vastuun tapahtumasta ja siihen liittyvästä päätöksenteosta ammattilaisille. Riittää varmasti että teen osaltani parhaani.
Minusta on tullut mukavampi ja minulla on parempi olo kuin aikoihin.

4 kommenttia:

KatMan kirjoitti...

hei! on ollut mukava seurata blogiasia: alunperin tulin katsomaan koruilijan tekemisiä, sitten kurkin ihania sisustuksiasi ja nyt on ollut mukava seurata odotusajan tarinoitasi! Rentoutavaa loppuodotusaikaa sinulle!

Mari - Somasti kirjoitti...

Kuulostaa mukavalta! :)

Typy kirjoitti...

Kuullostat onnelliselta. Onnellisuus on aina mukavaa luettavaa :)

Maria kirjoitti...

Eksyin jotain kautta blogiisi ja tulen kyllä kurkkimaan uudestaankin :) Upea koti teillä!