lauantai 1. tammikuuta 2011

iHANa äiTiySLoMa


Olen laskeutunut joulun ja vuodenvaihteen aikana äitiyslomalle. Puuh.
Olen niin ansainnut tämän.

Lomailu on ollut mahdottoman ihanaa. Äitiyslomani alkoi ihanalla Espanjan matkalla, jonka teimme J:n kanssa samoille seuduille, jossa tutustuimme vuosi sitten. Loma oli täynnä hyvää ruokaa ja leppoisaa oleilua. Hauskinta minusta on se, että istuimme tuntitolkulla puistonpenkeillä ripirinnan mummojen ja pappojen kanssa, katselimme merelle ja torkuimmekin välillä.

Heti loman perään saimme USA:sta jouluvieraan, joka piristi jouluperinteitä hauskalla tavalla. Yhtäkkiä porkkanalaatikko ja joulusauna alkoivat itsestäkin tuntua eksoottosilta jutuilta.

Loppuhuipennuksena vielä kivat uudenvuodenbileet kaverien uudessa talossa hyvällä porukalla.

MMMmmm. Tämä on luksus-pehmo-mukavuus-elämää! Olen niin onnellinen ja iloinen kaikesta ihanasta. (Ja ilmeisesti myös ihan raskaushuuruissa...)



Eikä ihanuus suinkaan siihen loppunut. Lähdimme välipäivinä ystäväni kanssa viettämään shoppailupäivää Vantaalle. Kävimme mm. Ikeassa ja Jumbossa tekemässä superhyviä löytöjä, kuten tämä Inglot-meikkisarja. Koska saimme molemmat todella asiantuntevaa ja luontevaa palvelua, vinkit ja oikeat tuotteet, laitoin lähes koko meikkipussin uusiksi. Tässä tuotteet joihin investoin ja kyllä kannatti. Meikki on siisti koko päivän ja ennenkaikkea oikean värinen. Uusi raikas lookini ja punaiset huulet on huomattu kotonakin... :)

Olen viimepäivinä ommellut ja neulonutkin vaikka mitä: vauvantossuja ja Magnukselle on tulossa uusi hieno takki. Kaikki on vielä kesken, mutta laitan kuvia töistäni kun saan aikaiseksi.




1 kommentti:

Miia-Rebekka kirjoitti...

Oikein ihanaa äitiyslomaa! Mulla alkoi kanssa äitiysloma vuodenvaihteessa ja vaikka mulla tää on arkista aherrusta kotona kahden muksun kanssa ja loppuraskauden kipujen kanssa potemista, on tää silti jotenkin vapauttavaa.

Mun pitäis kans uusia meikkipussini sisältö lähes kokonaan. Pussi oli unohtunut pyykkikoneen päälle ja pyykkikone taas on innostunut pomppimaan linkoessaan, joten pussi tippui ja suurin osa luomiväreistä ja poskipunista oli hajonnut. Harmittaa kamalasti!