keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Päivän (m)asu


Tässä päivän (m)asu. Olen ostanut vain kahdet raskaushousut, eivätkä kummatkaan niistä istu minull alkuunkaan. Olen ostanut muutamia laadukkaita ei-mammavaatteita jotka kuitenkin sopivat ison mahan kanssa ja niistä minulle on viimeaikoina tullut suosikkivaatteita. Innokkaat päivän asu-postaajat kutsuvat näitä jumitusvaatteeksi. :) Tässä yksi sellainen.

Ihana yhdistelmä viileneviin säihin on silkkinen mekko tai aluspaita pehmeän ja muhkean neuleen alla. Ja nämä housut ovat ihan onnilöytö. Ne ovat Zarasta ja saumoineen ja polvivahvikkeineen tuovat ilmettä asuun. Nämä housut ovat päällä tosi usein ja ne ovat ihanat.



Tässä on Nostalgiakoru. Suuret lasisydänriipukset on niin nähty ja olen niiden kanssa jo ihan blääh. Nyt sain idean käyttää kohtuullisen kookasta kristallia riipuksena ja olen tosi tyytyväinen lopputulokseen. Tähän koruun laitoin hiekan sävyä ja savun siniharmaata. Jotenkin tämä yhdistelmä nyt kiehtoo minua erityisesti. Sen saattaa huomata myös tämän hetken suosikkivaatteistani...


Korot tämä muhkea asu vaatii.



Olen ihan hulluna Zaran vaatteisiin.



Tässä myös yksi tämän hetken suosikeistani.
Toppi on silkkiä ja Soaked In Luxury merkkinen.



Samalla näitte myös uuden tukkani pituuden. Sitä kun on kyselty...

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

IHANA koru...
m

Miia-Rebekka kirjoitti...

Mulle ei kans oikein mitkään mammavaatteet istu. Sain siskolta mammafarkut, joissa on säädettävä vyötärö, mutta se puristaa silti jotenkin väärästä paikasta niin että tuntuu aina liian kireiltä.

Siskolta sain myös vinkin kuinka saan pidettyä vielä lempparihousujani, joissa vyötärö on mahan alapuolella, mutta kuitenkin liian tiukka. Hiuslenksu vaan napinreikään kiinni ja venyttämällä nappiin kiinni. Ei tietenkään sovellu lyhyiden tai kovin tiukkojen paitojen kanssa, mutta tunikoiden alta sitä ei kukaan huomaa ;) .

Minna kirjoitti...

Heheh, hiuslenksukikkaa kokeilin iltahippailuissa kun oli pakko saada yhdet satiinihousut jalkaan! :) Mulla noi mammahousut valuu haaroihin ja niitä saa kokoajan olla nykimässä.