torstai 4. marraskuuta 2010

Hellurei

Valitettavasti nyt tulee muutaman kuukauden ajan pääasiassa näitä valokuvattomia postauksia, koska olen päivällä kiinni työpaikalla jossa ei voi kuvata. Illalla taas kun olen päässyt kotiin, ei voi kuvata koska valo ei riitä ja salamalla tulee äklökeltaista jälkeä. Viikonloput olen messuilla ja joulutapahtumissa. Joulunajan tapahtumakalenterin voi kurkata nettisivuiltani. Toivon näkeväni teitä lukijoita messuilla ja tapahtumissa! Viimevuonna joku rohkea tulikin jo nykimään hihasta ja esittäytymään. Tulkaa tänävuonna toki muutkin.

Olen tehnyt aika paljon uusia kivoja tuotteita joulusesonkiin. Viimevuodesta tutut huopapampulakorut ovat uudella ilmeellä ja uusilla puuterisimmilla sävyillä mukana valikoimassa. Viimevuonna tein Pampulakoruja kirkaissa legoväreissä ja kaikki meni. Tänä vuonna olen käyttänyt hienostuneempia puuterisia "meikkipussisävyjä" kuten jääpinkki, huurteinen turkoosi, hiekan sävyt, malva ja tumma luumu, harmaa sekä musta. Mukana on pitsimäinen jumbo-metallipallo. Olen Pampulan uudesta ilmeestä aivan innoissani ja niin näemmä myös asiakkaani. Arvaatte varmaan kuinka kävi Verkatehtaan messuilla.. :)
Mutta ei hätää. Korutehdas puksuttaa kovasti ja rannekoruja on taas jo laatikollinen.

Messujen esillepano aiheuttaa päänvaivaa. Pikkuesineiden selkeä esillepano on haastavaa. Haluaisin nyt laittaa esillepanoihin valkoista ja hopeaa, kuten firmani uudessa graafisessa ilmeessäkin on. Mutta miten?! Muutama valkoinen ja metallinen tarjotin löytyy mutta pitäisi saada joku hyvä idea ja ajatus vielä... hmm

Pyrin toki kuvaamaan juttuja mahdollisimman pian ja tammikuun äippäloman olen jo nyt pyhittänyt bloggailulle, vauvanhuoneen sisustamiselle, shoppailulle, kahvilaelämälle ja valokuvaamiselle. :)

1 kommentti:

Mari - Somasti kirjoitti...

Kuulostaa hyvältä nuo pampulakorut! Maanantaina tuot varmaan niitä mukanasi.. ;) Nähdään!