lauantai 13. marraskuuta 2010

Jee, lauantai


Kivaa että on lauantai!
Ensinnäkin olen virkannut uudenlaisia rannekoruja trikoosta. Minulla on tässä sellainen vihreä ranteessa. Laittakaahan kommenttia, onko kyseessä totaali pökäle vai kiva uutuus. :)

Olen ollut taas aika kipeänä joten tänään on aikaa levätä koska ei ole messuja eikä muita töitä.


Tapaatte tänään myös Magnuksen joka on edelleen mukana joka käänteessä.

Masukuvia tulee otettua ihan liian vähän. Raskaus tuntuu vain menevän ohi kun kokoajan on niin kamalasti puuhaa. Sanoin neuvolassakin etten vielä pitkään aikaan haluaisi synnyttämään, koska on niin kivaa olla raskaana. Nyt maha on jo niin suuri että ihmiset ovat naurahdelleet sille hyväntahtoisesti. Aika hassu pampulahan se onkin... Painoa on tullut viisi kiloa ja raskausviikkoja on nyt 27. Vauva painaa kilon ja on 30cm pitkä.



3 kommenttia:

Miia-Rebekka kirjoitti...

Sullakaan ei näköjään oo tullut mitään ylimääräistä muualle kuin mahaan (eikä sekään oo ylimääräistä ;) ).

Mulla viikkoja 28 ja painoa tullut 11 kiloa. Oon tosin aina ollu sen verran alipainonen, että mielelläni pitäisin muutaman raskauskilon sitten synnytyksen jälkeenkin.

Tosi kaunis masu sulla <3

Peikkonen kirjoitti...

Oikein kivoja pökäleitä, tekee mieli tehdä itsellekin :) Onnea kasvavasta masusta, kiva että odotus on sujunut ongelmitta!

Katness kirjoitti...

Raskaana olevat naiset on niin kauniita. Vaatteetkin istuu niin napakasti ja on ihania. Onnellista odotusaikaa!