torstai 17. maaliskuuta 2011

Meillä kotona: keittiö & ruokailutila

Tässä muutamia kuvia meidän keittiöstä ja ruokailutilasta.
Yläkuvassa näkyy siivu apukeittiötä.
Baariryhmä tuli meille mun vanhalta toimistolta, jonka ovet on nyt suljettu, koska minulla on oma toimisto kotona.



Tässä näkyy saarekkeen kulmaa. Se on massiivitammea. Vinguin saadakseni saarekkeen kansi- ja päätylevyt jiiriliitoksella. Remppamiehet ja iskä sanoivat ettei se ole mahdollista. Sitten vinguin kovempaa...


Jouduin myös vinkumaan melko äänekkäästi saadakseni tämän italialaisen liesituulettimen...
Elican showroom on Milanossa. Sinne olisi kiva joskus taas mennä. Siis ei välttämättä liesituuletinkauppaan vaan Milanoon. :)


Ja muistattehan mun vanhan sohvaraaskun (10e) kirpparilta.
Kun me muutettiin iskän kanssa yhteen, hän kirosi mun rakkaan sohvan alimpaan helvettiin ja vannotti etten kai ihan tosissani ollut tuomassa sohvaa taloon mukanani. Nyt aloin juttelemaan sohvan vaihdosta, mutta iskä ei luopuisi nahkasohvasta millään.




Ja kukapa muukaan kuin Mauri pikku nokkiksilla!

4 kommenttia:

Miia-Rebekka kirjoitti...

Ihanan näköistä!
On just mun makuun kaikki.

Anonyymi kirjoitti...

Repesin vimeiselle kuvalle ;D! Koirulit ne ottaa ilon irti elämästä ja nautiskelevat. Kauniita olivat kotikuvat, mut dogi paras.

t. Melli

Anonyymi kirjoitti...

Ruokailupöytä kotiutunut=)

Sanna

Lina kirjoitti...

Upean näköistä, myös minun makuuni!