sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Hoitopöydältä äidin meikkilaukkuun


En tiedä johtuuko pakkasesta vai imetyksestä, mutta mä kuivun!
Iho on ihan ryppyinen kuivuuttaan, enkä kerkiä juomaan niin paljon vettä kuin olis tarvetta. Kaikki kosmetiikkatuotteet tuntuvat liian kevyiltä kosteuttamaan riittävästi. En sattuneesta syystä ole nyt päässyt kaupunkiin katselemaan uusi tuotteita, joten olen tarttunut niihin jotka ovat käden ulottuvilla. Ja nämähän toimii!

Vauvaöljy on ihan huippua! Käytän sitä jopa meikin puhdistamiseen. Kaadan ruokalusikallisen öljyä kämmenelle ja hieron kasvoille pyörivin liikkein. Meikki lähtee sillä hyvin pois.



Öljyn sviippaan sitten kasvoilta vauvan kosteuspyyhkeillä.


Ja lopuksi sitten Aqualan L superkosteuttavaa voidetta, kyllä, kasvoille.
Kuulostaa varmaan hurjalta, mutta testattu on ja toimii.
Harvoin olen ollut näin tyytyväinen mihinkään kosmetiikkaan.
Purnukat vaan on melko antiglamoröösejä...

1 kommentti:

Miia-Rebekka kirjoitti...

Mulla on kanssa nykyään ihan järkyttävän kuiva iho varsinkin käsissä ja kasvoissa. En ookkaan tajunnut, että syynä vois olla imetys.

Ja minäkin oon ottanut käyttöön vauvarasvat. Tuota öljyä en oo huomannut (vielä) kokeilla, mutta perusvoiteella tulee kyllä rasvattua kasvot lähes joka ilta :)