maanantai 7. lokakuuta 2013

Jumppaa

 

Tänään aamulla me ei keritty ulos ennenkuin Emppu sammui päikkäreille. Päätettiin Leonin kanssa vetää verkkarit kainaloihin ja lähteä alakerran punttikselle. Lämppäriksi pelattiin fudista alakerran käytävällä, pesupallolla.
Ulos metsään sitten ruuan jälkeen.


Mä oon tosiaan rakentanut meille vierashuoneeseen kotipunttiksen. En pääse oikeelle punttikselle lasten kanssa mitenkään. Enkä halua käyttää punttiksella sitä aikaa jonka iskä on kotona. Mulla on selkäsairaus joka pysyy kivuttomana vain jos liikun. 
Vähänkin jumppaa on parempi kuin ei jumppaa lainkaan, kelle tahansa tietty...


 Meidän kotipunttiksella on mm tällainen rulla jolla voi vahvistaa selkää ja vatsoja. 
Leon näyttää miten sillä tehdään...


Tein vatsoja ja Leonilla oli mun tekniikkaan jotain pientä korjausta... 
Eli näin kuuluis tehdä:
 

Leon on hauska personal trainer sillä toistoja lasketaan seuraavaan tapaan:
Sovitaan että tehdään kymmenen liikettä.
Leon laskee: 1,2,3,4,5,5,5,5,6,7,8,9,1,2,3 HYVÄ!


3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei bodari, multa vois löytyä kotipunttikselle lainaan yks hauska vatkain syvienlihasten harjoittamiseen.. En ookaan muistanut siitä mainita.

Sen sais lainaan täältä Raksakadulta vaik kaffittelu/leikkiseuraa vastaan joku pvä ;)

Lefa kirjoitti...

...ja mulla olis ylimääräiset käsipainot ja selan venytin blokki. Minna sä oot kohta niin BODARI :) Ihana kun Leiffikin jumppaa. Emppu mukaan kans :)

Minna kirjoitti...

Vibrat ja vatkaimet joilla mut saadaan bikinikuntoon ovat enemmän kuin tervetulleita. Erityisesti se korkkiblokki, luulin että Heikki adoptoi sen...?