maanantai 4. helmikuuta 2013

Jotain uutta


 Vihdoin jotain uutta korurintamalla... 
Tein useiden vuosien ajan koruja helmistä. Oikeastaan siihen asti kunnes rupesin odottamaan Leonia. 
Ajoin materiaalin niin loppuun, että en halua ehkä enää koskaan tehdä koruja helmistä... :)

Sen sijaan olen saanut tekstiilialan koulutuksen ja aihe kiehtoo minua valtavasti. Koruakaan en saa mielestäni, eikä ole tarpeenkaan. Nämä kaksi kun yhdistää mun tämänhetkiseen neulomisinnostukseen, syntyy tämänlaista jälkeä.

Olen tavattoman iloinen korun syntymisestä. Luovan työn tekeminen vaatii tietynlaisen vireystilan, sitä ei voi pakottaa. Lapsen saaminen on ottanut veronsa ja olen ollut aika kyvytön luomaan mitään uutta ja luovaa arjen ulkopuolella jo pian kahden vuoden ajan. Nyt vihdoin sain luotua jotain ihan uutta.


Korut ovat prototyyppejä ja tässä vaihessa niitä ei pitäisi näyttää kenellekään.
Toisaalta olen niin innoissani tästä, etten voi olla näitä näyttämättäkään!


Pökäle vai POP!, saat päättää.

2 kommenttia:

Maija kirjoitti...

Wau, upeita koruja :)

Anonyymi kirjoitti...

Todellakin POP!!