maanantai 21. tammikuuta 2013

Laura Ashley


Laura Ashley ei pikkukukkineen ja ruutuineen oli ollut koskaan lähelläkään mun tyylimakua.

Eräänä päivänä törmäsin Laura Ashleyn siivoustuotteisiin ja se oli rakkautta ensisilmäysellä. Olen pahemmansortin puunaaja, mikä tarkoittaa, että siivoilen aina. 
Pyyhin tasoja keittiössä ja hinkkaan vessan peiliä, luuttuan lattiatkin kerran päivässä (myös vihkipäivän aamuna ennen hääpuvun pukemista, josta mulle kaverit pikkusen jo kuittailikin, eikä syyttä...)
Mutta on siis mukava, että siivoussuihke on niin kaunis, että se voi "vahingossa" jättää keittiöön esille ja jos tuoksu on huumaava kuin hajuvesi, niin jees, mä oon valmis maksamaan tällaisesta arjen luksuksesta hieman ekstraa! Hommasin myös liinavaate suihkeen ja huonetuksun ja tämä kotiäiti tuli niistä tosi iloiseksi.
 
 Laura Ashleyltä on myöskin nämä somat paperiniitit joiden avulla kiinnitin nimilaput mappilaatikoihin, joissa säilytän pikku-askartelutarvikkeita. 


Nämä laatikot siirtyvät kaappiin, kunhan sellainen saadaan työhuoneeseen hommattua.
Mutta ovat mielestäni sen verran jees, ettei haittaa vaikka näkyisivät lasiovien takaa..

Ei kommentteja: