perjantai 30. elokuuta 2013

Pinterest



Mä oon ihan koukussa pinterestiin. Se on kuvapankki johon kuka tahansa voi "kiinnittää nuppineulalla" mieleisiään ideakuvia. Kuville voi tehdä erilaisia kansioita aihepiirien mukaan.

Mä oon harrastanut tätä kuvien keräämistä jo aikana ennen tietokoneita.
Leikkasin kuvia minua innostavista aiheista ja talletin silput peltiseen pikkuleipärasiaan. 

Tänään Pinterest on mun pikkuleipärasia.
Muotia, neuleideoita, kuvia huikeista juhlista, kampausvinkkejä, matkailua, kaikkea...



Nämä poiminnat on  http://pinterest.com/alexandrasklar/d-r-e-s-s-e-d/

 Uusi pehmeä nahka on niin aah.



Tukankasvattajan kampaus: kiharat kuumarullilla, kuivashampoota ja pörhistys, niperretään koko kuohkeus pinneillä jonkinmoiselle kasalle.


Kirpparilta löytynyt ohueksi hiulaantunut puuvillapaituli onkin kuuminta hottia.
Pesukoneeseen vips ja  Dylonia perään.
Voila!
Hiilenmusta on uusi musta.

 Tällaisia paitoja neuloessa ei tarvitse osata paljon leventää ei kaventaa.
Like it!
Joku mahtava pellava-silkkisekoitelanka bambupuikoille ja aaah antaa mennä!

 Olen ikuinen tukan kasvattaja.
Viimeks mun kampaaja nauroi (lempeästi) mulle kun sanoin että kasvatan tukkaani.
Tuuletan kun oon saanut tukkaani kasvatettua tähän mittaan.

2 kommenttia:

SÄ// kirjoitti...

Sinnehän minunkin piti sitten päästä =)!

Melina / Minishow kirjoitti...

Hahaa! Mulla on pari samaa näistä neulekuvista, kun postaan lähipäivinä neulomisprojekteista :)! Ihanat noi vikan kuvan hiukset, tekis itekin mieli leikata :).