keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Uudet tuulet



Iskä lupasi eilen hoitaa kokopäivän Leon-poikaa, jotta saisin kuluttaa päivän parhaaksi katsomallani tavalla. Voi ihanuutta iskä. 
Yhteisen laturetken ja lounaan jälkeen päätin käyttää loppupäivän kaupungilla.

Kävin mm. Lahteen avatussa Inglotin myymälässä. 
Sinkkuaikoina meikkausrutiini oli arkipäivää. Tuotteet olivat tuoreet ja tuli seurattua ajankohtaisia meikki-ideoita blogeista ja youtubesta. Kimalletta kului erityisesti viikonloppuisin... Olin aina vähintäänkin tiptop.
Lapsen saamisen myötä huomio ja voimavarat oli keskitettävä muihin juttuihin ja viimeaikoina lookki on ollut vähintäänkin nukkavieru. Kevätaurinko paljasti totuuden. Meikkivoide on liian tummaa ja paksua pakkelia, ripsari on nuhjuista könttiä, silmäpussit pullottaa ja kuoleman sävyiset luomivärirasiat pölyyntyvät laatikoiden pohjalla. Siksi suuntasin Inglotiin.

Olin käynyt Inglotilla (Jumbossa) kerran aiemminkin ja saanut ensiluokkaisen, lämpimän, ammattitaitoisen ja innostavan palvelun ja niin kävi nytkin. Olen niin onnellinen näistä aarteistani! Minulle henkilökohtaisesti valikoitiin viisi erisävyistä luomiväriä, joista yhdistelemällä saan meikin sekä arkeen että juhlaan, hillityn tai värikkään, fiiliksestä riippuen. Lisäksi minulle kädestäpitäen neuvottiin miten tuotteita tulisi käyttää, missä minkäkin värisen luomivärin paikka on. 

 Ylimmässä kuvassa näkyy kirkas "taikaliemi", jolla saa mistä tahansa luomivärinapista rajausvärin. Tippa lientä ja kapea rajaussivellin: voila! Ihan mahtava tuote!
Lisäksi kiva juttu on se että oikealla oleva perusruskea luomiväri valittiin niin, että voin käyttää sitä myös kulmakarvojen muotoiluun. Tämä tapahtuu hienosti vinolla siveltimellä. Olen todella tyytyväinen saamaani palveluun ja voin suositella Inglottia kaikille joiden meikkipussi on vähän rempallaan ja taidot ruosteessa.

Tässä meikkiharjoittelua tältä aamulta. Se freesimpi kotirouva...
Netti on väärällään kaikenlaisia silmämeikki-ideoita. Tässä mielestäni kivoja, jotka löytyvät googlen kuvahaulla "eye makeup tutorial":






PS: Mun ÄOP (äidin oma päivä) jatkui sohvan etsimis kierroksella ja päättyi Salon RF day spa:han geelikynsien laittoon! Nyt mä laitan uusiksi ööö, kaiken! Jee! 

Kevät ja mahtava raskaushormooniPÖRÖ!
Palataan!

You tubessa on myös kivoja meikkailuvideoita:

Ei kommentteja: